[LINUX:13855] xfree86 3.3.6 ve 4.0 hakkinda

From: Muharrem Altintas (muharremal@hotmail.com)
Date: Tue 21 Mar 2000 - 21:43:08 EET

selam ben geoforce256 islemci kullanan Elsa Erasor X2 ekran karti aldim
ancak corel linux 1.0 da yuklu olan xfree86 tanımadi
bu nedenle xfree86 nin daha yeni surumu olan 3.3.6 ve 4.0 i indirip
denemek istedim ama xfree6 nin sitesinden bir turlu download edemedim
bu yazilimi baska nasıl temin edebilirim? ayrica yukleme sirasinda dikkat
edilecek neler var yardimci olursaniz sevinirim
simdiden tesekkurler......