[LINUX:13822] Re: Bootdisketi olmayan RH 6.1

From: Mustafa Volkan Sonmez (sonmez@sdu.edu.tr)
Date: Mon 20 Mar 2000 - 19:24:04 EET

"sazi.gurturk@turkport.com" wrote:

> linux root=/dev/hdxx yerine vmlinuz kullanilmayacakmiydi?

o diskette ya da CD deki yuklu olan lilonun konfigurasyonuna gore degisir. Ben linux
yaziyorum oluyor.

> ayrica bazi dagitim ve klavyelerde = isareti cikmiyor

sanirim bunun sebebi de acilista farkli ulkelere ait keycode larin yuklenmemis olmasi
Benim klavyemde "Backspace" tusunun solundaki tusa (ki uzerinde = isareti yok) basarak
= isaretini cikariyorum.