[LINUX:13772] Ynt: RE: Winlinuxta modem ve ses

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Wed 15 Mar 2000 - 22:23:24 EET

RE: [LINUX:13739] Winlinuxta modem ve sesBen de zaten cesni olsun diye kurmustum ama fena sekilde kafama takildi konu.Benim sayemde belki ayni derti olanlar da iyilesir diye israrla soruyorum.
Ayrica dagitimin betaligina da verebiliriz bunu.
Bu dagitimin en guzel ozelligi bi cok deneyimsiz insanin gozunu korkutan re-partition olayini kaldirmasi.Ben de ilk zamanlar bu olay yuzunden linux'tan tirsmistim.
Ama yine de bu dagitimin bir cok eksigi var.-KDE'den baska wm gelmemesi gibi.
No Windows,No Microsoft
Always LINUX