[LINUX:13764] Re: sendmail 8.9.3 ve slack 7.0

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 15 Mar 2000 - 11:50:33 EET

> seklinde hata veriyor. Oysa benim bildigim slack 7.0 glibc kullaniyor. ayni
> paketin tar.gz olanini kurmaya kalktim ama sh Build dedikten sonra ne
> yapacagimi tam anlamadim. Slack 7.0 a sendmail kurulumu hakkinda yardimci
> olabilecek varsa sevinirim. kernel 2.2.13
8.9.3/de src/ altinda
sh Build ve daha sonra sh Build install
size paketi kurara.
ayrica makemap'i ve mail.local'i da derlemenizde ve install etmenzide
[sh Build install ikisnide yapar]

yarar vra
mandrake'den gelen sendmail.cf sinzie yarar
/etc/mail/ altindaki dosyalara bakin

Yada dogruduan

8.10.0'i kurun

Saygilar