[LINUX:13755] Re: PHP ve Progress

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 15 Mar 2000 - 00:13:57 EET

> Merhaba,
>
> OK. Ben sorduguna gore vardir diye dusunmustum
> Ama neden hala progress kullanmaya calisiyorsunuz o zaman onu anlayamadim.

Selam,
PHP nin sayfasina bakmistim orada gorememistim. Emin olmak icin buraya
sordum.
Bana kalsa ben de kullanmam ama adamlarin butun paket programlari Progress
uzerinde tutup hayir butun programi su database de yapicaz diyemiyorum
dogal olarak. Bir de adamlar bu paketi satip para kazaniyorlar ve
sattiklari yerlerde oturmus bir sistem var. Aslinda Progress in WebSpeed
diye bir olayi var ama buna da para vermek istemiyorlar. Dolayisi ile free
bnir olay lazim. Benim de aklima ilk gelen dogal olarak Linux uzerinde
PHP:)))
Ama ODBC filan hakkinda bilgim olmadigi icin veya Progress hakkinda once
buraya sordum (tabii once arastirma yaptiktan sonra). Burada bircok
kisinin database konusunda benden fazla deneyimi var sonuc olarak.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC