[LINUX:13746] Re: PHP ve Progress

From: Mete Balci (mete@eelab.itu.edu.tr)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 19:40:26 EET

Merhaba,

ODBC kullanmanin gerekecegini pek zannetmiyorum. PHP ASP yada JSP gibi
server tarafinda calistigi icin eger db server ile web server ayni
makinede ise buna gerek kalmaz -php3 icin-. Eger farkli makinedeler ise
php nin ne tarz bir baglanti tarzi kullandigini tam olarak bilmiyorum. Ama
postgres in isql benzeri bir sql client i varsa benzer konfigurasyonlar
kullanacagini tahmin ediyorum.

Turkce karakter sorunu icin maalesef bir fikrim yok.

Mete BALCI
ITU