[LINUX:13743] Re: PHP ve Progress

From: Mete Balci (mete@eelab.itu.edu.tr)
Date: Tue 14 Mar 2000 - 16:07:43 EET

Merhaba,

Tabii ki yapilabilir. PHP yi kullandiginiz database e gore derledikten
sonra php ile baglanip sql yada tsql komutu calistirabilirsiniz. Bu
komutlar olarak create database yada create table kullanilirsa bu tur
islerde yapabilirsiniz. Fakat baglandiginiz kullanicinin bu yetkilere
sahip olmasi gerekiyor tabii ki.

Mete BALCI
ITU