[LINUX:13705] 2. CD

From: Gürkan Yeniçeri (yenicerilinux@hotmail.com)
Date: Mon 13 Mar 2000 - 11:21:28 EET

Herkese Merhaba,
Yeni başlamis biri icin biraz garip olacak ama,
1.Ben 2. cd rom'umu (aslinda philips marka bir writer)nasil sisteme
tanıtıcam.
2.Piyasada su anda en iyi cd writer programi hangisi.

Daha önce deneyimi olan arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.

Calismalarinizda basarilar ve simdiden ilgilenecek arkadaslara tesekkur
ederim

Gurkan Yeniceri