[LINUX:13702] Fw: Re: film seyretmek

From: M. Umut Karabudak (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Mon 13 Mar 2000 - 10:52:06 EET

Selam
Xtheater adli bir program var ama full ekran izlenemiyor. Yeni surumlerinde
umarim giderilir. Bir de ben de her halde CD-ROM'un azizliginden ya da
supermount yuzunden VCD'lerde dosyayi acamiyor. Ama sabit diskteki dat
dosyalarinda bir problem olmadi. www.rpmfind.net ya da www.freshmeat.net
adreslerinden cekip deneyebilirsiniz.
Saygilar
M. Umut Karabudak