[LINUX:13698] WindowMaker

From: Tank WC. (linuxtank@usa.net)
Date: Mon 13 Mar 2000 - 10:22:11 EET

Slm,
Yeni bir linux kullanıcısıyım. PII-266, 32MB, bilgisayarıma Mandrake kurdum.
KDE masaustu cok cok yavas calisti, bende o yuzden WindowMaker kullanmaya
karar verdim. Normal islemler hızlı calisirken internete girip Netscape
actigimda birden yavaslamaya basladı. Dogruduzgun sayfa bile görüntülenemedi.
kppp ile baglandim. Acaba bu sorunu duzeltmenin bir yolu var mi? Yoksa ben hep
boyle mi kalacagim?
Cok sagolun,
Iyi calismalar
--Kaya