[LINUX:13679] RE: boot disketi

From: Alper (alper@eksen.com)
Date: Fri 10 Mar 2000 - 16:28:48 EET

>evet mkbootdisk komutu var redhat te
mkbootdisk ile boot disketi yarattim tesekkurler.

Yalniz lilo'ya rescue diyerek actigimda,

>VFS: Insert root floppy disk to be loaded into RAM disk and press
enter.
Burasi boot disketi takiliyken de bos disket takiliyken de asagidaki
gibi done deyip gecti.

>Warning: unable to open an initial console
>Kernel panic: No init found. Try passing init= option to kernel.

Deyip kaliyor. Disketteki lilo.conf'taki
append="load_ramdisk=2 prompt_ramdisk=1"

satirini sildim birsey farketmedi.

Bu ramdisk'i birisi aciklayabilir mi acaba?

Bir sorum daha var, disketteki lilo.conf'ta degisiklik yapinca baska
birsey yapmak gerekiyor mu? Yani sabit disktekini degistirince lilo'yu
calistirmak gerekiyor ya...

iyi gunler

Alper Oguz
alper@eksen.com