[LINUX:13673] Re:

From: Aragorn Arathorn (yolgezer@angelfire.com)
Date: Fri 10 Mar 2000 - 14:48:01 EET

Bahsettiginiz sorunlarin bash ile alakasi oldugunu nasil anladiniz. Eger gercekten bash'te problem varsa /bin/bash i silip yeniden bash.tar.gz paketini acin. /etc/passwd den shell o mu diye bakin. Fakat sorunlarin bununla alakasi oldugunu sanmiyorum. Bu hale gelmeden once yaptiginiz son islem ne?

Angelfire for your free web-based e-mail. http://www.angelfire.com