[LINUX:13640] apache problemi mi??*

From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 23:44:03 EET

merhaba.
benim sorunum su;
mandrake 6.0 da apache kurulu normalde html leri gayet
iyi gorebiliyorum fakat perl dosyalarini gormek
istedigimde malum 404 hatasini veriyor.
komut satirindan (cgi dizinindeyim diyelim)
perl program_ismi.pl yazdigimda normal calisiyor.
apache nin srm.conf dosyasini falan da inceledim ama
bi sonuc bulamadim.
birde su var progesql kurulu makinede(kurulumda
kuracam dedi bende evet dedim) ama erisemiyorum. user
nin altindaki progesql dizinine girdim 4 tane dosya
var make falan dedim banamisin bile demedi projesql e
nasil erisecegim??*. ve html den nasil erisirim??*
thanx
Tanzer