[LINUX:13630] Re: Sblive

From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 19:15:15 EET

diiL :)
cunku bisi yaparken hatta bi seyi compile ederken yada bi documan yazarken
bile oluyor..
refresh rate den oldugunu anladim
1280 * 1024 deyken yapiyor bunu
findoze de bole bi sorun yok
ama Slack de bu cozunurlukte sadece bunu yapiyor
xf86config de refresh rate olarak 50 90 seciyorum cunku monitor bu hizi
yapiyor
zaten daha dusugunude sectim
50 70 gibi
fark yok
max cikabilecegi hizlar bunlar

monitorum 1280 1024 u de cok rahat gosteriyor zaten
ama bazen dururken ekran gidiyor
tekrar geliyor
isininca yaptigini farkettim
yani kapatiyorum
5 dk sora aciyorum
20 dk sorunsuz devam
sora gene gidio
transistorlerin cok isinmasindan olabilir
ama neden Linux yapiyorda findoze yapmiyor
duzgun tanitamamis olsam max cozunurlukte bu kaliteye ulasamazdim bence
bilmiyorum
fikri olan ?