[LINUX:13612] FTP

From: Ilgar Caferov (cilgar@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 15:19:31 EET

Arkadaslar
Linux makinemden baskalarinin ftp ile linux kura bilmeleri icin ozel bir
ayar yapmam lazimmi..(hatirladigim kadariyla /etc/ altinda export felan
gibi bi dosyada ayar yapilmali )
bu olayi birisi tam olarak anlata billirmi

Yardimlariniz icin simdiden tesekkuerler..
ilgar caferov
cilgar@eniac.cc.selcuk.edu.tr
        #> Save the World...Use Linux ...<#