[LINUX:13605] RE: Posting to tr.bilgisayar.isletim-sist.linux failed:

From: Tuncel Mutlu (Link Bilgisayar) (tmu@linkbilgisayar.com.tr)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 12:35:31 EET

Sadece sizde degil herkeste var. Yani normalde listeye atilan mesajlarin bir
ornegi news serverda post ediliyor. Ama news server da son zamanlarda bir
sorun var, ya yok ya da baglanilmiyor. Boylece listeye atilan her mail icin
atan kisiye boyle bir mail gonderiliyor. Ne yapalim elimizden birsey
gelmiyor :)))) En kisa cozum olarak news server i listeden unsubscribe
edilmesi lazim, birisi bakiverir mi ? Eyyyyy ankara grubu uymayin :)))))))

Sevgilerle,

Tuncel Mutlu