[LINUX:13594] Re: Fw: win2000 elestiri

From: Koray Balci (koray.balci@bilten.metu.edu.tr)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 10:08:55 EET

Fakat bilmem farkinda misin, kaba yaklaşiminla o yuz maili 3 (benimkiyle 4)
tane arttirdin. Asil ben bu ukala ve kaba tavirlardan biktim bu listede. Evet ben
de linuxa
yeni basladim ve kendimi daha suratli gelistirebilmek icin hala bu listedeyim.
cunku bi dunya
yeni ve faydali sey ogreniyorum. Ama bir yandan da SADECE linux diye (iyi ve hoş)
bir isletim
sistemini digerlerinden biraz daha iyi bildiklerinden, kafalarina eseni bu listeye
gönderen, baska insanlara ise hicbir hak tanimayan
, listenin sahibi gibi davranan birkac insan yuzunden ayrilmayi dusunuyorum
listeden. Bir isletim sistemini cok iyi biliyosunuz
aferim, ama bi de cevrenizdekilere, listedekilere insan gibi davransaniz. Son bir
sorum var, niye linux...
BELES oldugu icin mi, yoksa ACIK, OZGUR, PAYLASIMCI vs oldugu icin mi?