[LINUX:13581] Re: Fw: win2000 elestiri

From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 21:24:02 EET

Bak,
Ben de neden boyle bir tepki verdigimi anlatayim acik acik:

Bu liste _linux_ listesi. Dolayisiyla _linux_ sorunsallarina cevap bulmak
icin kurulmus. Ben Win2k kullanmiyorum. Kullanmayan ve listeye de uye olan
bircok tanidigim insan var. (Ustelik arkadasin Win2k goruslerine de cok
katilmayabilirim) Gunde yaklasik 100 e-postayi elle islemek zorunda kaliyorum.
Bunun sayisini da bir azaltabilmek icin de elimden geleni yaparim arkadas.