[LINUX:13579] RE: Fw: win2000 elestiri

From: Koray Peksayar (koray@holyarts.com)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 20:25:17 EET

Yaw bu mailda yazanlar cok komik cunku sanirim arkadas w2k'yi kurmayi
"becerememis" bence guzel olmus ama NT'den guzel...
Yani cirkinin az guzeli yine guzel oluyor. TR karakter problemi yok aslinda
ama kurarken kasip gozumuze "bak bunu da sec" diye sokulan seyleri
secmeyince problem oluyor tabii.

Sistem sistemdir kullanmasini bilene diyorum ben :) (Linux rulez o baska
:) )