[LINUX:13565] Re: ftp

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 15:33:26 EET

> boyatilim@yahoo.com wrote:
>
> local ağda ftp ile linuxa baglanmam cok yavasladi
> bi fikri olan varmi
> {Slackware 7.0}
> Tesekkurler !

Merhaba,

DNS kullanip kullanmadiginizi bilmiyorum. Eger kullaniyorsaniz benim
yazdigimi gozardi edin.

/etc/hosts dosyasinin icine Linux bilgisayara baglanan bilgisayarlarin
IP numaralarini <IP no> <bilgisayar adi> seklinde girin.

Bundan sonra baglantilarinizin hizlanmasi gerekli (genel olarak tum
baglantilarin).

Eger problem sadece ftp ile oluyorsa ftp ayarlarini kontrol et.

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com