[LINUX:13543] turkce

From: OZAYGEN Altay (ozaygen@alpha.msre.kumamoto-u.ac.jp)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 05:03:08 EET

turkce howto sayesinde turkce yazip okuyabiliyorum ancak bu howto'da
star office ile ilgili hicbirsey yok. listeye gecen hafta atilan
mektuplar sayesinde ftp.saneg.itu.edu.tr adresindekileri uyguladim ancak
basaramadim. linux.org.tr'de listelerde arama yapmaya calistim ancak
arama motoru calismadi. ayni sekilde form doldurdum, o da calismiyor
gibi gozukuyordu. turkce ile ilgili bir baska sorum linux'da
kullanabilecegim turkce sozluk var mi? ascii yazilmis html dosyalarini
lat5'e cevirmek istiyorum.
bu konularda yardim edeceklere, url adresi yollayacaklara simdiden
tesekkurler.
altay
redhat 6.1 kullaniyorum.