[LINUX:13530] Re: SCO ve Linux terminal problemi

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 06 Mar 2000 - 09:47:53 EET

Murat Koc wrote:

> Selam,
>
> Uzerinde progress calisan bir SCO openserver 5 e Linux dan baglandigim
> zaman ve terminal tipini ansi olarak verdigimde F tuslari calismiyor.
> Fakat X den baglanip terminal tipini xterm yaptigimda F tuslari calisiyor.
> Konsolda hangi terminal tipini secmem gerekiyor veya bu F tuslarini
> calistirabilmek icin ne yapmam gerekiyor? Tabii progress in de
> desteklemesi gerekiyor bu terminali. Boyle bir problem ile karsilasan oldu
> mu hic?
>
> IYI CALISMALAR
>

> MURAT KOC
Merhaba,

Ben AS/400 sistemine telnet cektigimde bu tur bir problemle karsilastim.
Su ana kadar bir cozum bulamadim. Sacede AS/400'un terminal tipinini
5250 oldugunu biliyorum.

KDE icinde Xterm ile baglanip fonksiyon tuslari kullaniminda bir problem
cekmiyorum ama konsolda bunu yapamadim. VT220'de dahi olmuyor. (ANSI
acik ve kapali iken)

Eger bir ylunu bulan varsa cozumunu gondersin lutfen.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com