[LINUX:13517] Re: FW: Linux da Turkce

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 05 Mar 2000 - 19:07:17 EET

Selam,

Oncelikle Gorkem i Turkish-HOWTO su kabul edildigi icin tebrikler.
Fakat acikcasi bu HOWTO beni oldukca hayal kirikligina ugratti.
Son derece ozensiz ve buram buram Gelecek AS. nin reklami kokuyor!

Yine de en azindan oturup ugrastigi icin tesekkurler.

Daha ayrintili ve ekran ciktilari olan ayrica X,Konsol ve StarOffice icin
nasil Turkce yazilacagina dair olan bir belgeyi hazirlamistim fakat zaman
bulamadigim icin ftp ye koyamadim.

Sanirim pazartesi koyabilirim.
Daha ayrintili bilgi isteyenler pazartesinden sonra

ftp.saneg.itu.edu.tr/pub/turkce

adresinden bu belgeyi alabilirler.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC