[LINUX:13510] diald, dns sorunu

From: Lord (master.lord@pmail.net)
Date: Sat 04 Mar 2000 - 18:03:49 EET

diald adli software i kullanan varmi aranizda bilmiyorum ama sorunum $u,
dial on demand ve disconnect on idle yapan bi software, ip masq ile pc leri internete bagliyor. Ancak windows clientlari acilirken veya belli zaman araliklariyla gateway e packetler yolluyolar dns leri kullanarak. Dolayisi ile belli periyotlarla server internete connect oluyor. named kullanmadan ip masq yada vs ile linux box in kullandigi dns serveri bir $ekilde clientlara kullandirabilirmiyim yani windowun dns lerine linuxbox in ip sini wermek kaydiyla ... windows clientlarinin eri$imi local olcagi icin linuxbox dial etmiycektir bu $ekilde diye du$unuyorum.
te$ekkurler.