[LINUX:13492] Re: Netscape

From: Ceyhun ALVER (alver@itu.edu.tr)
Date: Fri 03 Mar 2000 - 21:01:10 EET

kendi hazirladigim animated gif'ler ile ugrasirken birsey dikkatimi
cekmisti. gif'ler resim programlari ile gayet guzel loop ederken,
browserlarda bir turdan sorna takiliyorlardi. biraz ugrastiktan sonra
sorunun animated gif'lerde oldugunu anladim. sorun suydu: gif'in
loop ozelligi aktif hale getirilmemisti. onu aktif hala getirip save
ettim ve duzeldi. browserlarda da loop etmeye basladi. resim programlari
ile acinca (ornegin ACDsee) resimin loop ozelligi olmasa bile program onu
otomatik loop ettiriyor. ama browser ayni seyi yapmiyor. ancak arkadas
sorunu tum animated gif'lerde yasiyorsa sanirim sorun baska bir yerdedir.

Iyi calismalar
Ceyhun

http://www.students.itu.edu.tr/~alver/