[LINUX:13448] Re: Firewall ve router

Subject: [LINUX:13448] Re: Firewall ve router
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Thu 02 Mar 2000 - 18:25:14 EET

  Selamlar,
Bilmiyorum istediginiz benim cozdugum gibi bir sorun mu ama anlatayim.

Iki adet C class reserved ip kullanan iki networku firewall arkasina aldim
sonunda.Network semasini yine cizeyim(Bu cizme isine bayagi IsIndIm ben)

 __________
| |
 ---------- |
     | ----------
| NET 2 |

Siz belki Net 1 ile Net 2 nin birbirini gormesini istemeyebilirsiniz bana
gerekiyordu onu da becerdim.Yukaridaki networkte iki ayri C class ta
firewall arkasinda kaliyor ve birbirlerini gorebiliyorlar.Sizde buna
benzer bir cozum kullanabilirsiniz.Eger yardim gerekirse seve seve yardim
ederim.Kolay gelsin.