[LINUX:13422] Re: netscape

Subject: [LINUX:13422] Re: netscape
From: Mehmet Ali Suzen (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Thu 02 Mar 2000 - 13:02:05 EET

bildigim kadari ile bu soyledigin sorunlar windowz un yapisindan
kaynaklaniyor (cok fazla boyali grafik ortam ya), ve netscape in de Unix
ortamlarindaki en gelismis browser olduguda soylenir, Linux`da gelistirme
yapmak daha zor olsa gerek ki adamlar oyle
miki (MS) de ki gibi gelistirme yapamiyorlar :-) ...tabi
kolay kullanim istersen MacOS u tavsiye ederim.

M Ali