[LINUX:13414] Re: [LINUX:13413] RE: [LINUX:13398] Te?ekkür

Subject: [LINUX:13414] Re: [LINUX:13413] RE: [LINUX:13398] Te?ekkür
From: Akın ALPER (akin@spgk.saglik.gov.tr)
Date: Thu 02 Mar 2000 - 11:35:12 EET

Herkese merhaba ben listede yeni sayilirim ancak organizasyon konusunda bir
kac oneride bulunabilirim. Dernek olayi gercek ortamda olmasa da sanal
ortamda gerceklestirilebilir. Yani MIRC, ICQ gibi bir yerde Linux_tr gibi
bir kanal olusturup, zamanini ve gundem maddelerini onceden listede duyurmak
sartiyla online olarak toplantilar yapabilir ve isbolumunu bu sekilde
halledebiliriz. Ben sahsen altindan kalkabilecegim her turlu ise gonullu
olarak katilabilirim.

Akin ALPER