[LINUX:13400] kurarken sorun

Subject: [LINUX:13400] kurarken sorun
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Wed 01 Mar 2000 - 23:35:59 EET

selam,
şöyle bir sorunum var; format atıp tekrar linux kurayım dedim fakat her
seferinde signal 11 (bu hata idi galiba), sonra can not handle bilmemne,
kernel panic, can not mount root, gibi bir cok hataları döne dolaşa veriyor,
kurmaya çalıştığım sistemler; mandrake 6.1 yada slak4.0 ve daha öncede bazen
benzer sorunlar yaşıyo olsamda cok seyrek olurdu, sanıyorum olay donanımla
ilgili çünkü bircok defa aynı şekilde kuruyordum linuxu birşey olmuyordu
iki ayrı hd ye ayrı ayrı defalarca denememe rağmen hiçbiri başarıyla
tamamlanamadı,
bu gibi hatalar en cok neden ortaya çıkar,
yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler,
Bettencourt