[LINUX:13364] Re: process quota

Subject: [LINUX:13364] Re: process quota
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 01 Mar 2000 - 10:18:51 EET

> Selam,
>
> Kernel de bu ozelligi zaten goruyoruz fakat sectikten sonra bu ozelligin
> ayarlamalarini nerden yapacagiz.Bunu kontrol eden bir software varmi
> biliyormusunuz?. Tesekkur ederim.

Selam,
Evet var.

        ac: summarize login accounting
        accton: turn process accounting on or off
        last: show the people who have logged in
        lastcomm: show which commands have been used
        sa: summarizes process accounting

        dump-utmp: print a utmp file in a human-readble format
        dump-acct: same as above for acct/pacct files

Fakat acikca soylemek gerekirse bunlari cok fazla incelemedim.
acct olarak gecer. main site olarak verilen adres kapali.
SuSE de paket olarak gelir, yoksa size rpm sini yollayabilirim.
Biraz karistirirsiniz. Isinize yaramazsa birkac tane daha process
sinirlamasi yapan program biliyorum. Bunlari da inceleyebilirsiniz.

IYI CALISMALAR