[LINUX:17474] Re: linux.org.tr de online kitaplar

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 30 Jun 2000 - 18:49:59 EEST

 Merhabalar

> Elimde Linux Complete Command Reference
> var. J.Purcell, Redhat software den. 1527 sayfalik,
> PDF formatinda, 10 MB . Bu dosya da buraya
> konulabilir. Bu dosyayi isteyenlere rar ile
parcalara bolunmus halde mail yoluyla yollayacagim.
Dial-up baglandigim icin her istedigimde
yollayamiyorum, o yuzden cc den yararlanmak icin bir
sefer yollamayi tercih ederim. Daha sonra bu dosyayi
alan arkadaslar uygun ftp vs lere koyarak herkesin
kullanimina acarsa sevinirim. Eger istiyorsaniz bana
ozelden mail atarsaniz sevinirim, tesekkurler :)