[LINUX:17445] Re: classpath

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 30 Jun 2000 - 08:22:07 EEST

On Thu, 29 Jun 2000, YILMAZ GULERYUZ wrote:

> linux'te java calisiyorum...
> ve db uygulamariyla ugrasiyorum...
> mysql kurdum...windowsta java lari calistirinca mysqle erisip her bir seyi yapiyorum da...
> yapamadigim su ki ve cok onemli..
> linuxte classpath set edecek yeri bulamadim...
> mysql in jdbc driverlarini linuxun classpath'ine eklemek istiyorum...

Linux da da diger Unixlerde oldugu gibi CLASSPATH
/etc/profile icinde setlenebilir, bu settingden tum kullanicilar etkilenir
yada
~/.profile icinde setlenebilir, o zaman sadece o kullanici etkilenir..

PS: CLASSPATH in nasil setlenecegi JDK dokumaninda yaziyor, bir paketi
kurmadan once icindeki INSTALL file ini mutlaka OKUYUN!.

Ozgur C. Demir
Koc.NET