[LINUX:17435] Re: Linux hakkında yazı

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Fri 30 Jun 2000 - 00:06:11 EEST

Merhaba,

Linux hakkında fazla bilgi sahibi ve profesyonel olmasam da, genel anlamda
bilgisayar hakkında profesyonel olduğum söylenebilir. Windows ortamında
Visual Basic ve Dos ortamında Qbasic'te programlama yapıyorum, değişik
işletim sistemleri (Linux, QNX, Unix vb...) hakkında bilgim olduğu gibi
aradığımı bulana kadar değişik Linux dağıtımlarını denemişliğim de var. Şu
anda mutlu bir şekilde günlük işlerimi Mandrake Linux altında hallediyorum.
Web'de 2-3 tane sitem mevcut. İsterseniz sitenizde profesyonelce ve yol
gösteren bir yazı olmasa da, "Amatör Bir Penguen'in Gözünden Linux" gibi
amatörler için seçmeleri gerekenleri anlatan ya da Linux hakkındaki ilk
izlenimleri belirten bir yazı yazabilirim sizlere. Bu laflar şahsım hakkında
çaylak olduğum izlenimini uyandırmasın sizde, sadece Linux'a biraz yeniyim,
fakat penguen gerçekten ilgi çekici. Ve penguenin bu ilgi çekici taraflarını
(opencode ve gnu copyleft gibi mesela) amatörlere sıcak bir dille
anlatabilirim. Bu arada Galatasaray Lisesi'nde öğrenciyim ve 15 yaşındayım,
adım Serdar. Önerilerinizi bekliyorum. İyi çalışmalar, saygılar.

Serdar Cevher

http://www.eliftulunay.com
http://www.gitarist.cjb.net