[LINUX:17421] Ynt: Re: Kernel derleme kriterleri

From: Recep ŞİMŞE (simsek@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 19:15:45 EEST

Serdar KOYLU'ya verdiği detaydan dolayı teşekkür ediyorum.

Biliyorum bu konu daha öncede listeye geldi fakat belkide "anladın mı hı hı
anladım" şeklinde kaldı. Benim buradaki sıkıntım: elimizde bir pc miz var ve
kerneli derlemek istiyoruz ihtiyacımızın neler olduğuna nasıl karar
vereceğiz. Neyin neye bağımlı olduğunu, yada neyin ne işe yaradığını fazlaca
teknik terimler kullanmadan, dilimizde özetliyecek "Kernel Derleme Haritası"
var mı? Ayrıca makinamıza yeni bir modul eklememiz gerektiğinde de kernel
derleme işlemine girip mi modulu oluşturacağız yada manuel olarak o modulu
derleyip insmod la ekleyebilir miyiz?

sevgiyle...

Recep ŞİMŞEK
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
http://simsek.fly.to
simsek@yildiz.edu.tr recepsimsek@hotmail.com
Tel: (+90 212) 259 70 70 / 2849/2850