[LINUX:17413] Re: Bir txt in icinden bilgi ayıklamak.

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 17:16:38 EEST

On Thu, 29 June 2000, "Alper DAGLI" wrote:
Selamlar..

> Merhaba.
> Elimde bir txt dosya var.
> html den dönüştürülmüş bir dosya.
> Bunun içindeki bazı alanları ayıklayıp baska bir dosyaya yazmak istiyorum.
> Nasıl bir yol izlemem lazım acaba.
> Ekte iki örnek kaydı iceren bir dosya var.
> Yardımlarınız icin simdiden teşekkürler.
cat, cut, grep triosu sorununuzu cozer. Fakat bu TD TR yapisi icinde birseyler bulup cikartmaniz bir hayli zor olacaktir. Bir perl scripti yazmak sanirim daha avantajli. Her iki durumda da HTML2text gibi bir programla (eskiden http://www.gmrs.de/html2text-1.2.1.tar.gz adresindeydi.. simdi 404 olmus :(( ) bir filtreleme yapmaniz iyi olur..
Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3