[LINUX:17409] Ynt: Mandrake Linux 7.02 ve ICQ'da problem

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 16:38:52 EEST

--- Serdar Cevher <scevher@hotmail.com> wrote:
> Söylemesi kolay :=)
>
> Herhangi birşey derleme sırasında hata veriyor, make
> komutu da çalışmıyor,
> gerekli olan ve derlemeyle ilgili olan bütün
> paketleri kuruyorum gene
> aynı... Bütünleşik olarak baştan nasıl
> yükleyebilirim?

 Ne hata mesajlari aliyorsunuz ? Acikcasi butun
gerekli paketleri yukuyorsaniz niye calismadigini
anlayamadim. Belki bazi konfigurasyonlar
yapilmiyordur.. Dagitiminizi bir daha kurmaya
baslayip, install yerine "update" secenegini secip
gerekli paketleri ordan secerseniz belki
duzelebilir,ama sadece tahmin ediyorum,ise yaramama
ihtimali buyuk.