[LINUX:17401] Re: Bir txt in icinden bilgi ayıklamak.

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 14:19:38 EEST

Sayın Dagli,

Olayın iki yönü var. Bir HTML dosyayı txt'e donusturmek, bir de txt
dosyadan istenilen bilgileri almak.

Webglimpse ile birlikte gelen birkaç satırlık html2txt.pl PERL programı
bu HTML -> txt donusumunu sagliyor. Eger PERL biliyorsaniz, bu
programciktan yararlanip, sutun, satir vb. izler ile sayfadaki bilgiyi
belli bir formatta almaniz da olasi.

İsterseniz bana ozel yazin, ben size html2txt.pl scriptini gondereyim.

Alper DAGLI wrote:

> Merhaba.
> Elimde bir txt dosya var.
> html den dönüştürülmüş bir dosya.
> Bunun içindeki bazı alanları ayıklayıp baska bir dosyaya yazmak istiyorum.

Tanju Aktug