[LINUX:17398] SONUC:floppy'yi mount ederken vfat, msdos olayi...

From: Gokhan Mutlu (mutlu@staff.ege.edu.tr)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 13:44:13 EEST

Merhaba,

    fstab'da "/dev/fd0 /mnt/floppy ext2 ... " yaziyordu.
Bu nedenle msdos formatli disket içini okuyamadim. Ama "mount -t vfat
/dev/fd0 /mnt/floppy" yazinca okuyabildim.

    Bu arada ,kafami karistiran olay, bir HOWTO'da "tar -cMvf
/dev/fd0 /etc" komutunu görüp bende ayni sekilde yedek almak istememdi.
Ama tahmin edersiniz olmadi. Bu komutun çalismasi icin /dev/fd0 yerine
/mnt/floppy yazilmaliymis.

GOZLEM:
    Takildigim kisim basitti, kisaydi fakat bu isi anlamak icin o kadar
çok sey okudum ki (ve listeyi takip ettim) Çok sey ogrendim.(ör sendmail
kullanimi...) Bu nedenle yeni kullanicilar,benim gibi, sorunlari basit
de olsa lutfen listeye göndersin.

Herkese iyi çalismalar...
Gokhan Mutlu