[LINUX:17392] Off-topic

From: volkan (volkan35@hotmail.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 12:20:22 EEST

her zaman bir şekilde o resimler alınabilir...
basit bir kac cozum var ama asla denemeyin bile...
ama isterseniz isi zorlastiririm ben, macromedia flash diye bir program var
resimleri onun formatinda save edersek protected forumda asla acamazlar, ama
onu da kirmanin zor da olsa yolu var, ve ekrandan goruntu yakalamak da her
zaman iyi bir cozum degil mi?
:)
bunu asla engelleyemezsiniz...:)

iyi gunler...