[LINUX:17390] NETWORK

From: MEHMET ÖZDOĞAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 12:17:16 EEST

Merhaba.

iki farkli isp den alinmis internet baglantisi, ve bunlarin iletisimi ile ilgili bir takim problemlerim var. ROUTING konusunda bilgisi olan arkadaslardan yardim taleb ediyorum.

Ekte gonderdigim resimdeki gibi A ve B noktalari mevcut. Eger B uzerinden Veri transferi yaparsak, Bilgi Uluslararasi network uzerinden gelmekte. A noktasi ise bu ispden gelen linelari ek bir kablo yardimi ile birbirine baglamakta. Sorun su;

Dis iletisimler icin B hattini ic iletisimler icin A hattini kullanmak istiyorum. Elimde 2 adet router var.

1. Cisco 1600
2. Cabletron

Nasil bir politika izlemeliyim? yoksa Router kullanmadan (her iki tarafta da BSD tabanli DNS serverlar var.) baska bir alternatif deneyerek cozme sansim varmi?

NET.jpg