[LINUX:17385] RE: amanin bilgisayara biseyler oluyor,ama linux go cmedi.

From: alper (alper@eksen.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 09:08:24 EEST

>olay daha yarim saat once basima geldi.sabah saat 04.50 sulari.
Sen de yat bu saatte ama. :)

>saat 2 gibi linux'u actim root olarak logindim.hicbirsey yapmadan
>o site senin bu site benim dolastim.yalan olmasin netscape'te 4-5 pencere
Ayni sey benim de basima birkez gelmisti. Sorun netscape'in pencerelerini
kapatinca netscape'in aldigi bellegi geri vermemesinden kaynaklaniyordu.
Nasil dersen sen internette dolasirken birkac netscape penceresi aciyorsun,
sonra yarisini kapatiyorsun bellegin artmiyor. Sonra birkac tane daha ac
kapa yaptiginda bellegin iyice azalmis oluyor. Bir ara butun netscape
pencerelerini kapattigimda sadece 1 tane download penceresi varken bile
netscape 120 MB'tan fazla bellekte yer kapliyordu. Neyse senin gibi disk
tikirtilariyla makina takilmisti, free yazip baktigimda swap'in free
bolumunde 0 yaziyordu :) zar zor netscape'i kapatinca bir anda gecmisti. :)

herhalde sana da boyle bisey oldu.

Alper Oguz
alper@eksen.com
alper.oguz@usa.net uin: 4073197