[LINUX:17378] Re: Ynt: Mandrake Linux 7.02 ve ICQ'da problem

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 00:12:08 EEST

--- Serdar Cevher <scevher@hotmail.com> wrote:
> Tekrar Merhaba,
>
> Linux bilgim az olsa da bir öneride bulunacağım,
> saçma olma olasılığı
> karşısında şimdiden özür dilerim. Windowsta olsa
> programın kurulu hali ve
> windows klasörü altında kullanılan dller yollansa
> program çalışır, peki bir
> zahmet siz KICQ kursanız ve bana klasörünü
> yollasanız sııştırıp, ben açınca
> o çalışmaz mı? Derleme hatası veriyor da mandrake...
>
> Teşekkürler, iyi çalışmalar...
>
> Serdar

 Aslinda teorik olarak mantikli, ama sorun
detaylarda.. Derlemekle bitmiyo olay, derlendikten
sonra da bi suru sey kullaniyo o ( dll gibi dusun ), o
yuzden mesela bi programin RPM ( derlenmis dosyalarin
oldugu paket gibi dusun ) kurarken de bazen sunu
isterim bunu isterim diyo.. Sonra bi bakiyosun o
isterim denilenler baska seyler istiyo falan filan...
ICQ un ne istiyosa onu kur sistemine, yani,sadece
dosya kopyalamakla olmuyo ( windows da da :) Arti
zaten sistemine cok yeni bisiler yuklemeye
calistiginda yine senden bu istenilenleri istiycek,
genelde ayni seylerdir dert olan. QT, glibc vsvsvs sen
bnnarin en yenilerini kur ( rpm tavsiye ) ondan sonra
koy kafani raha t rahat istedigin programi cek kurmak
icin :)