[LINUX:17365] ERROR 205

From: Ahmet YAZICI (ahmet@cemre.net)
Date: Wed 28 Jun 2000 - 17:22:16 EEST

Merhabalar ,

Vestelnet dial-up abonesiyim ve sistemim Mandrake 7.0 ... Ziyaret etmek
istedigim sitelerin %50 'ye yakinlik bir kisminda asagidaki hata karsima
cikiyor . Bu hatayi VestelNet yetkililerine bildirdim fakat doyurucu bir
bilgi alamadim , daha dogrusu onlar da bu hatanin niye ciktigini bilmiyorlar
:(
Ogrenmek istedigim bu problem benden mi yoksa VestelNet'ten mi
kaynaklanmakta ?

VestelNet'in fikri : Erismeye calistiginiz web sunucusu ile alakali ...
Benim yorumum : VestelNet'in Dns sunuculari problemli ( dusunun bu hatayi
Aol , cihost , freshmeat gibi buyuk sitelerde bile veriyor )

ERROR: The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.linux.org.tr/
The following error was encountered:
ERROR 205 -- DNS name lookup failure. Please contact your system
administrator.
This means that:
GTEPE