[LINUX:17346] Re: Imdat ! HDD !! Acil !

From: metin dere (metindere@hotmail.com)
Date: Wed 28 Jun 2000 - 01:28:27 EEST

Slmlar benzeri bir durumla da ben karsilasiyorum.. Sorunsuz CAlisan Sistemim
Mandrake 7.01 cıkmasiyla mahvoldu yenisini kuruyum deyip eskisi göcertmeye
calistim eeee Zor olsada Azmin elinden hic bir sey kurtulamazdi. Göctu sonra
Ben Tekrar Mandrake 7.01 Kurdum sonra Win9x calistirdigimda birde ne göremmm
Particionlarımdan birisinin aynı boyutu ile fazladan bir Particion varr
formatladım kullandım bir hafta sonra HDD tamamen coktü. Sonra Tekrar tekrar
 Sadece Win kurup lilo suz falan oldugu zaman sorun yok ama Lilo Kurulinca
sorun cikiyorr. Bu arada HDD 1. Western Digital 2.Maxtor Ve lilo yu ikisine
kurmayi da denedim Bir Cozümm İnanın artık data ları 3. HDD ye atmaktan
bıktım.. Bu arada Belki alakası Olur ama benim Bıos göcmüstü ve Yeniden
Orjinalı ni yüklemistim o olaydan 1 ay sonra falan bu basima geldi

selam sevgi ve LINUX ile ...
Mdere
www.mdere.net