[LINUX:17338] Ücretsiz web alanı ve email verecek olan site yapımına yardımcı olacak tasarımcılar ve programcılar arıyorum

From: Şenol Yılma (senol@e-kolay.net)
Date: Tue 27 Jun 2000 - 16:45:54 EEST

İyi günler
Ücretsiz web alanı ve email verecek Türkçe bir site açacağım. Linux üzerinde
çalışacak olan sistemin yapımına yardım edecek web tasarımcıları ve
programcılar arıyorum. Zengin biri değilim ve ancak site çalışır duruma
gelip gelir elde ettikten sonra yardımlarınızın karşılığını ödeyebilirim.
Buna rağmen yardımcı olacaklarla birlikte tüm Türkiyenin yararlanacağı
kaliteli bir site yapabileceğimize inanıyorum. Yardım etmek isteyen herkesi
bekliyorum.
E-mail adresim : senol79@yahoo.com