[LINUX:16424] RE: ip kullanimini engellemek...

From: Huseyin YUCE (TEF) (huseyin@tef.marun.edu.tr)
Date: Tue 27 Jun 2000 - 16:00:11 EEST

Evet haklisiniz konuyu biraz daha acayim ...
2 adet IP blogumuz var..
64+64 ve bu fakulte icin yerli olmadigi icin biz IP Masquerading
kullaniyoruz. 192.168.1.0 ve 192.168.2.0 baslayan IP ler bunlari
kurmus oldugumuz DHCP serverdan dagitiyoruz. Ayrica Squid proxy
serverda kullaniyoruz. Buraya kadar problem yok fakat bazi
kullanicilar startik Ip kullanmak istiyorlar fakat kullandiklari IP
ler bazen serverin bazende lablarda kullandigimiz IP ler oldugundan
agda problem olmaya basliyor. Benim yapmak istedigim ise
bu Ip bloklarimizi bir sekilde alinmasini engellemek.

 Huseyin mailto:huseyin@tef.marun.edu.tr