[LINUX:17333] Hot-Swap

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Tue 27 Jun 2000 - 15:41:31 EEST

Selamlar,

Hot Swap ozellikli bir server yapmaya calisiyorum (tabiki linux)
Toplama olarak dusundugum icin hardware konusunda epeyce configurasyon
sIkIntIsI cekiyorum,

Bu konuda tecrubesi olan arkadaslarla gorus alisverisi yapmak istiyorum

Tesekkurler

--
Sancar Saran                    saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator