[LINUX:17328] sparc islemcili m/c'lerle ilgili birkac soru

From: albeni@nettaxi.com
Date: Tue 27 Jun 2000 - 14:40:00 EEST

('binary' encoding is not supported, stored as-is) Selamlar,
Yaklasik 1 yildir linux kullaniyorum ve kisa bir sure once sparc islemcili bir sun (ultra5) m/c'ya RedHat6.0 yukledim.
-Sparc islemcili bir m/c'da Licq kullanamayacagimi gec de olsa ogrendim -yanlissalutfen duzeltin-. Sparc versiyonu olan bir ICQ client nereden bulabilirim.
-Netscape(ver 4.51) java iceren sayfalari acmaya calisirken kendi kendine kapaniyor. Cozum bulamadim.
-Licq yuklemeye calisirken gcc ve cc olmadigi icin yukleme kesildi. C derleyici nereden bulabilirim.

Muzaffer Albeni

Create a Digital Photo Album, Order Prints, Design Gifts, and Browse Pictures!
((( http://zing.nettaxi.com )))