[LINUX:17311] RedHat Linux ve Xconfigurator..

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Tue 27 Jun 2000 - 10:30:39 EEST

Sayin liste uyeleri. sizlere bir konuda danimsak istiyorum.
Ben sistemime bu aralar RedHat 6.0 kurdum. Fakat ekran ayarlari oldurdu beni.
Elimde Intel i740 Ekran Karti var. bunlarin driverlarini bulup RedHat a yukledim. ayarlari okey fakat
startx deyip KDE arabirimini calistirinca olan oluyor. ekran dev simgelerle doluyor...

elimde 17" monitor var. monitor secim kisminda Non-Interlaced SVGA 1024*768 75Hz i seciyorum.
derinlikte 16Bit 1024*768 seciyorum. fakat kde i calistirinca ekran dev gibi oluyor. hic bir program vs kullanamiyorum..

Bir ara Slackwarede de ole bir sorun cikmisti faka Ctrl+Alt+ (- veya +) ile kucultebiliyorum. Fakat su an oda calismiyor.. yardimci olursaniz sevinirim.

İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
http://www.1stenergy.gen.tr