[LINUX:17301] Re: kppp ile internet bağlantıs

From: mkabasakal@superonline.com
Date: Tue 27 Jun 2000 - 07:00:42 EEST

 Ilginiz icin cok tesekkurler,
 onerdiginiz her iki yontemide denedim ama sonuc alamadim. Yine ayni hata mesaji
ile karsilastim.

>Selamlar...
>Hata mesaji acikca eski ve unutulmus /dev/cua1 yerine tyyS1'i kullanmaniz gerektigini
soyluyor. Kppp ayarlarini acin. Orada aygit (device) secenegi var. Buradaki
modem aygitini /dev/ttyS1 yapin. Sorun cozulecektir. Eger cihaz olarak /dev/modem
(sembolik link) kullanilmissa, terminal icersinden